Just Just Just Ss501


Just Just Just Ss501

هرچی راجع به دابل اس


من اومددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددممطلب ارسالی از

سلام به خوشكلا...................................

(اگه خوشكليد تاييد كنيد)

منم امروز عضو شدم

به افتخارم همه دست دست دست

من داستام اينچيزا نميذارم فقط يه جور پارازيت به حساب ميام و قصد اصليم چزوندن حانيه مي باشد

در هر حال همه براي سلامتيه من صلوات بفرستيد!!!!!!!!!!!!!!!!!!

تا دفعه ي بعد خدانگهدار به اميد ديدار..........



نظرات شما عزیزان:

setareh
ساعت18:40---16 اسفند 1390
اهان یه چیزی اینو بدون که من نه خاک برسرم نه بی ادب نه بی فرهنگ و نه دوچار بیماریه کم توجهی چون من بر خلاف تو بلدم چطوری با دیگران ارتباط برقرار کنم دیگه حق نداری بدونه دلیل به من توهین کنی من ادمه بی ظرفیتی نیستم ولی خوشم نمیاد کسی الکی بهم توهین کنه
پاسخ:درکت میکنم آجی منم باهاش قهریدم


setareh
ساعت18:30---16 اسفند 1390
سلام من واقعا نمیدونم چرا این همه به من توهین کردیو و هرچی از دهنت در امد رو بهم 'گفتی درصورتی که تو اصلا منو نمی شناسی پس از کجا می دونی من همچین کسیم واقعا نمی دونم چرا من که اصلا با تو کاری ندارم ببین منم خیلی راحت می تونم به تو توهین کنم ولی اینکارو نمی کنم چون اصلا دوست ندارم به کسی توهین کنم ایندفعه رو نادیده میگیرم ولی دلم نمی خواد دفعه ی دیگه الکی بهم توهین بشه مطمئنا دفعه ی دیگه اینقدر خوب برخورد نمی کنم الانم این حرفا رو نزدم که باهم دیگه بد بشیم من دوست دارم باهم دوست باشیم نه دشمن هم
پاسخ:واقعا نمیدونم چی بگم شرمنده آجی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: | تاريخ: 4 اسفند 1390برچسب:, | موضوع: <-PostCategory-> |